Comfyballs har inngått samarbeidsavtale med Team DriftMonkey, og skal levere undertøy til teamets sjåfører i hele sesongen 2014.
– Comfyballs er for meg den perfekte bokserhortsen, uavhengig av bruksområde, sier Reidar Andresen, en av tre team-sjåfører. Comfyballs er en unik bokser fordi den holder utstyret på plass, noe som er en stor fordel spesielt under banekjøring. Når Comfyballs også er overlegent comfy til all fritidsbruk er det en «no brainer».
– Vi er stolte av å kunne offentliggjøre sponsoravtalen med Team DriftMonkey. Stadig fler får øynene opp for underholdningsverdien rundt stevner og treff, og samtidig hvor mye talent, trening og hard jobbing som ligger bak kjøring på dette nivået. Vi gleder oss til å jobbe sammen med Team DriftMonkey i jakten på nye pokaler og videreutvikling av merkevaren Comfyballs.
Om Comfyballs
Norskutviklede Comfyballs® er formsydd med flatlock-sømmer i supermyk øko-tex sertifiserte stoffer, for overlegen komfort og pusteegenskaper. Den unike PackageFront™ er likevel nøkkelen til ekstrem brukerkomfort. PackageFront™ er designet for å holde utstyret bedre på plass, samtidig som det løftes vekk fra innsiden av lårene, noe som forhindrer unødvendig oppvarming av ballene. Ekstremt formsydde paneler kombinert med innovativ bruk av elastikk i stoffskjøter reduserer muligheten for balleklem. Du slipper å «rette på utstyret» i tide og utide. Videre reduseres varmeoverførsel til ballene, for økt komfort.
Om Team DriftMonkey
I snart 5 år har Team DriftMonkey vært en ledende aktør innen actionsport og motorsport i Norge. Team DriftMonkey ble startet av gründer Ove Harlem sommeren 2009. Grunnen var enkel. Bygge sin egen markedsføringskanal for å promotere DriftMonkey samt teamets mange sponsorer og samarbeidspartnere.
Teamet består av 2 norske sjåfører, samt en ekstra bil som står til rådighet for forskjellige gjestesjåfører. Teamet har også en egen salgsgruppe som står for alt salg på de mange treffene de er på i løpet av en sesong. – Vi er et lite team, men kanskje en av Europas sterkeste markedsføringskanaler i øyeblikket sier Ove Harlem.
I 2014 vil flere enn 120.000 mennesker se eller høre om Team DriftMonkey live. Over 800.000 følger de daglige oppdateringene via Facebook, og hver uke når Team DriftMonkey sine daglige poster ut til 6 millioner mennesker verden rundt.
www.facebook.com/teamdriftmonkey
Pressemelding